از مریخ تا زمین با Cyberhut، خانه آینده در حال حاضر در اسپانیا است
نوشته شده توسط : جعفری


این خانه های هوشمند و پایدار در برابر هر گونه حادثه آب و هوایی مقاومت می کنند. خانه هوشمند اصفهان
مخترعان آنها آنها را راه حلی برای مشکل مسکن نسل Z می دانند.
این شنبه در ساعت 08:45 می توانید گزارش زوم نت را در RTVE Play، La 1 و Canal 24h مشاهده کنید.
2022/01/20 | ساعت 11:02 ByÓSCAR GUTIÉRREZHat Cyberhut از بیرون در پارکی در Ciudad Lineal، مادرید، ژانویه امسال دیده می شود. Cyberhut از بیرون در پارکی در Ciudad Lineal، مادرید، این ماه ژانویه دیده می شود. زوم نت
3 دقیقه
به عنوان خانه آینده طراحی شده است. این خانه سایبرهوت است، خانه ای هوشمند و پایدار، که توسط مرکز فضایی Astroland، اولین آژانس بین سیاره ای در اسپانیا، ساخته شده است. این شرکت کانتابریایی آرزو دارد روزی اولین مستعمره انسانی را در مریخ ایجاد کند.

خانه یک شش ضلعی نقره ای است که ما را به واقعیتی می برد که به نظر می رسد علمی تخیلی است. دیوید سبالوس، مدیرعامل Asrtroland، با زوم نت صحبت می کند که چگونه آنها این پیشنهاد آینده نگرانه را ایجاد کرده اند که برای آن باید "مشکلات شدیدی را که زندگی در سیاره ای متخاصم مانند مریخ به دنبال دارد" حل کنند. برای انجام این کار، آن‌ها «فناوری‌ها و مهارت‌هایی» را در Cyberthut توسعه داده‌اند، که Ceballos آن‌ها را به‌عنوان «خانه‌ای با عصر جدید که بیشتر به یک محصول تکنولوژیک مرتبط است تا یک خانه سنتی» معرفی می‌کند.

تحقیق در زیستگاه های شدید
محققان مرکز Astroland Scapce چگونگی تولید انرژی در مریخ یا چگونگی زنده ماندن در محیط هایی به شدت سیاره سرخ را حل کرده اند. این مطالعات به آنها اجازه داده است تا پیشرفت هایی را اجرا کنند که زندگی مردم روی زمین را بهبود می بخشد.

تصویری از یک ویدیوی تبلیغاتی Cyberhut که منطقه تفریحی را نشان می دهد. تصویری از یک ویدیوی تبلیغاتی Cyberhut که منطقه تفریحی را نشان می دهد. زوم نت
در داخل ماژول 50 متر مربع، Cybi، دستیار مجازی به ما خوش آمد می گوید. به گفته Ceballos، این هوش مصنوعی - با موهای صورتی - تضمین می کند که همه چیز در شرایط بهینه است تا اقامت کاربران را تا حد امکان راحت کند. خانه هوشمند در اصفهان

مدیر عامل شرکت کانتابریا توضیح می دهد: «سایبی قرار است بر اساس سلیقه ما  شخصی سازی شود. او برای ما مثال می‌زند تا بفهمیم چگونه کار می‌کند. سبالوس قبل از اینکه نتیجه بگیرد که این دستیاران برای ما طراحی شده اند، می گوید: «او می خواهد ببیند چه غذایی ذخیره کرده ایم و بر اساس وضعیت سلامتی، ذائقه شما، روال تمرینی و سبک زندگی شما برای ما رژیمی طراحی خواهد کرد. زندگی ما را آسان تر کند."

سنسورهای هوش مصنوعی


فضای داخلی CyberHut یک ساختار مربعی است که به محفظه هایی تقسیم شده است. در مجموع می توان تا شش نفر در یک زمان حضور داشته باشند تا با بیش از 600 سنسور و 2 کیلومتر کابل چیده شده در سراسر اتاق تداخل نداشته باشند. مخترعان آن معتقدند که این خانه می تواند مورد استقبال نسل Z قرار گیرد. مدیر عامل Astroland اظهار می کند که این خانه به آخرین فناوری مجهز است.

نمایی از آشپزخانه هوشمند خانه نمایی از آشپزخانه هوشمند خانه. زوم نت
ما همچنین برای متاورس آماده هستیم؛ در ابتدا مشتریان ما قرار است در متاورس زندگی کنند، پس از اینکه از آن لذت فیزیکی بردند، می‌توانند به صورت مجازی از آن لذت ببرند. توکن، یک NFT، برای شناسایی هر یک از خانه ها،" Ceballos توضیح می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: